اسکرول بار

شعر هرچه کردم بدتر شد از شادی صندوقی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر هرچه کردم بدتر شد از شادی صندوقی

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

هرچه کردم نشوم از تو جدا، بدتر شد
از دل مـا نرود مهـــر و وفــا، بدتر شد ..

مثـلا خواســتــم ایـــن بـــار موقــر باشم 
و به جای تــو، بگویم که شمـا، بدتر شد

آسـمان وقـت قـرار من و تــو ابری بود 
تـازه با رفتـن تــو، وضـع هـوا بدتر شــد

این متـــــانت به دل سنگ تـــو تاثیر نکرد
بلکه برعکس، فقط رابطـه ها بدتر شـد

چاره دارو و دوا نیست، که حال بد من
بی تــو با خـــوردن دارو و دوا بـــدتر شــد

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت
آمـدم پـاک کنم عشـق تـــو را، بـدتـــر شــد ..


- بانو شادی صندوقی




| بهترین اشعار را در این صفحه مجازی مطالعه کنید |


نظرات  (۴)

  • مجله ویترینو
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • 👍
    پاسخ:
    ممنون
  • علی رحمانی پور
  • سپاس
    پاسخ:
    ممنون
  • ناشناس ناشناسیان
  • زیبا بود .
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی