اسکرول بار

رفع مشکل قفل شدن مانیتور سامسونگ :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

رفع مشکل قفل شدن مانیتور سامسونگ

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

شرح مشکل:

دوستان من یه ال سی دی سامسونگ دارم؛
تنظیماتش رو که داشتم درست می کردم حواسم نبود Lock رو زدم !!
تنظیمات Auto adjustment رو قفل کرده و دیگه نمیشه Position و Size رو تنظیم کرد !!
چه جوری می تونم قفلش رو بردارم و به حالت اولیه برگردونم تا بتونم Position رو تغییر بدم.



برای رفع این مشکل، دکمه ی menu رو به مدت 5 ثانیه نگه دارید، تا Lock به حالت Disable تغییر کند.



تهیه کننده: مهدی احدی راد

  • مهدی احدی راد

سخت افزار

سیستم عامل ها

نظرات  (۷۵)

مررررررررررررررسی:-)
پاسخ:
ممنون
  • حامد پروینی
  • ممنون بابت این آموزش
    پاسخ:
    ممنون
    ببخشید من یه سوال فنی دارم میتونم بپرسم؟؟؟
    پاسخ:
    بله، در خدمتم

    ممنون
    مهندس متشکرم
    پاسخ:
    ممنون
    کامپیوتر من بعد از یه مدت که باهاش دانلود کردم دیگه دانلود نمیکنه تا وسطاش میره اما بعدش قطع میشه
    میتونین کمکم کنین؟
    پاسخ:
    راهنمایی ارسال شد به وبلاگتون

    ممنون
    خیییلی ممنونم :-)
    پاسخ:
    ممنون
    واقعا ممنون از لطفتون
    سپاس بی پایان
    پاسخ:
    ممنون
    آقا دمت گرم مشکل مارو حل کردی واقعا
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
    آقا  یکی از بزگترین مشکلات زندگیم را برطرف کردی
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • کابر کامپیوتر
  • سلام
    واقعا ممنونم من یه مدت زیاد بود این مشکل رو داشتم مانیتورم نورش کم شده بود تنظیماتشم قفل شده بود چشمام دیگه داشت ضعیف میشد تا پست شما رو خوندم مشکلم حل شد.
    واقعا ممنون خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام
    گاهی یک آموزش کوچک و به درد بخور دنیایی ارزش داره
    شما با این آموزش های کاربردی زکات علمتون را دادین.
    پاسخ:
    ممنونم
    دمت گرم

    پاسخ:
    ممنونم
    بسیار ممنون

    پاسخ:
    ممنون
    ممنون بابت این آموزش
    پاسخ:
    ممنون
    آقا خدا پدرت رو بیامرزه این مانیتور که چند ماهه ما رو اذیت کرد.
    پاسخ:
    ممنون زنده باشید
    واقعا ممنووون مهندس :)
    پاسخ:
    زنده باشید.
    بابت آمزش متشکرم
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    مړښێ  ٺۅ ۇإڨعأ مھنڋښى  عۺڨم 
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ممنون از پستتون
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    سلام من همین مشکلو دارم ولی مانیتورم lg flatron E2050 هستش و دکمه هاش لمسیه و به مدت 10 20 ثانیه که میگیرم قفل باز نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنین
    پاسخ:
    پست در رابطه با محصولات سامسونگ است. ممنون از نظرتون
    Mamnoon <3
    پاسخ:
    ممنون
    دمت گرم
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    خیلی ممنون از راهنمایی عالیتون
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    داداش دستت درد نکنه خدا پدر مادرت واست نگه داره همیشه موفق باشی در زندگیت
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    داداش دمت گرم بخدا به مغزم نمیرسید اینجوری باشه 
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • مصطفی صمدی
  • واقعا تشکر کارم گیر گیر بود. فکر کردم از آی سی ایراد پیدا کرد. ممنووووون
    پاسخ:
    ممنون
    آقا دسمریزاد
    پاسخ:
    ممنون
    با با دمت گرم بعد 3 سال هوز راهنماییت کارایی داره /////
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ممنون ، بعد از یک سال معمای قفل شدن مونیتورم رو حل کردین!!
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    ممنون

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    سلام من این کارو انجام داادم ولی مشکل حل نشد وقتی کامپیوترو روشن میکنم یه ارور میاد   auto adjusment locked میشه خواهشا راهنمایی کنید خیلی کلافه کنندس هی میاد ومیره مثلا وقتی داری فیلم میبینی خیلی اعصاب خورد کنه همش یه چیزی رو صفحه ظاهر بشه و بره

    دمتگرم،خدا خیرت بده

    خیلی خیلی ممنون

    دمت گرم

    اقا دمت گرم قفل شده بود یه مدت درگیرم کرده بود

    آقا دمت گرممممممم

    فدااااااااااا

    داداش دمت گرم

  • مهدی میرامامی
  • سلام واقعا دستت درد نکنه بابت رفع قفل  مرسی

     

    خیلی ممنون.عالی بود

    مرسی از این آموزش خلاصه و مفید

    اقا دمت گرم خیلی عالی بود

    خیلی خیلی ممنون مهندس جان تشکر خدا برکت به زندگیت بده

     

    سلام من مانیتورم سامسونگ،وقتی واردیک سایت میشم مشکلی نداره.ولی وقتی میخوام ازدرگاه پرداخت الکترونیکی کدپویا بفرستم یازمانی که نام کاربری وکلمه عبورتوسامانه ای میزنم صفحه قفل میشه.دلیلش رامیدونید چیه.ممنون

    Good ممنون مرسیییی

    راستی من یک مانیتور ۵۰ ملیونی سامسونگ دارم مونده بوده فکر کردم خراب شده بعد وقتی دکمه منو رو ۵ ثانیه نهر داشتم درست شد ممنون

    ایولااااااااااااااااااااااااااا

    سلام برای من همش الارم auto adjastment میاره و نمیذاره صفحه کارمو ببینم مال من هم سامسونگ ال سی دی هستش چه کنم ول کن نیست چه قفلش کنم چه باز باشه هر ثانیه میاره بعد از ده روز دوباره روشنش کردم باز هم میاره دکمش هم گیر نکرده چه کنم؟؟؟

    اقا ایمیل من :a0226550@gmail.com هستش ممنون میشم کمکم کنید

  • اقا خیلی مردی
  • اقا خیلی مردی

    واقع دمت گرم خیلی ممنون با اینکه کم بود ولی عالی داداش

    مرسسسسسسی

    سلام، فقط دارم نظر میدم که از همونقدر که ساده آموزش دادی و ظرف چند ثانیه مشکل نو حل کردی
    ازت تشکر کنم 
    مرسی

    مرسی خیلی ممنون

    عالی بود ممنونم

    سپاسگزارم

    عالی بود ممنون

    Salam 

    Monitor Man Posht Sar Ham Auto edjusting Mikone Lockesh Kardam Vali Bazam Hey Peyghamesh Miad O Kheyli Ru Mokhe Hey Mizane Auto edjusting Locked Che Konam Die Nayad?

    آقا دمت گرم چند روزی رو مخم بود و دقدقم شده بود امیدوارم هرچی از خدا بخوای بهت بده

    سلام آقا دمت گرم شیرمادرت حلالت باشه خدایش .فکر کنم نزدیک بله 5سال هست دنبالش بودم . مرسی از سایت خوبت 

    با سلام بنده میخواستم تنظنمات صفحه مانیتور را تغییر دهم اشتباها دستم خورد به سایز کوچک و صفحه ناپدید شد و با هر میانبری امتحان میکنم صفحه ظاهر نمیشه که تنظیمات رو درست کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.

    عاشقت ینی مشکلم حل شد فدایی داری اصن

    خدا این گوگلو از ما نگیره(بلند بگو اللهی آمین)

    چقدر گاهی اوقات مشکلات به همین سادگی حل می شود!

    ممنون

    سلام خیلی ممنونم. مشکلم حل شد . دستمریزاد

    تشکر

    با سلام و تشکر از آموزش این مشکل

    دمت گرم

    آقا سپاس

    آقا واقعا دمت گرم

    بعد 2 سال راحت شدم

    دمت گرم ناموصا🥃

    حاجی دمت گرم کارم راه افتاد

    سلام من مانیتورم سامسونگ هست.

    و مشکل من این هست که image size مانیتور روی حالت wide هست و وقتی من میخوام بگذارمش رو اتو که طبیعی شود از دو طرف مانیتور خالی می ماند و صفحات چه در حالت اتو و چه در حالت wide کامل در تصویر جا نمی شوند مشکل چیست و چگونه باید حلش کنم ؟ ممنون  میشوم جواب بدید 

    پاسخ:
    گرافیک مربوطه را نصب بفرمایید.

    واقعا دمت گرم

    بابا دمت گرم 5 سال من دنبال باز کردن قفل بود سدیس رو صد بار نصب کردم کل تنظیمات ویندوز هارو زیر رو رو کردم با یه جمله ساعتها وقت و زمان رو حل کردی

    خدا پدر و مادرت بیامرزه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی