اسکرول بار

دانلود سخنرانی های شنیدنی سید حسن آقامیری :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود سخنرانی های شنیدنی سید حسن آقامیری

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

AghaMiri


دانلود سری سخنرانی های زیبا و شنیدنی سید حسن آقامیری پیرامون اسلام و مسائل دینی

| به دوستان شنیدن این مباحث پرحاشیه پیشنهاد می شود |

|| دانلود مستقیم - آپدیت 1396/12/15- 95 فایل صوتی ||


  1. 1419678021_738641689                                               6.19 MB
  2. 1421333041_337032458                                               11.10 MB 
  3. 1423908071_1600921951                                              6.67 MB 
  4. 1429020092_539495024                                               3.32 MB
  5. 1431986520_432538293                                               3.71 MB 
  6. 1434728702_1016478241                                              9.10 MB
  7. Amre.Be.Maroof.Dar.Jame.e.Mp3.128kbps                      7.29 MB 
  8. Bi.Hejabi.Mp3.128kbps                                                  8.45 MB 
  9. Doroogh.Mp3.128kbps                                                  4.44 MB
  10. Ezdevaj.Asan.Mp3.128kbps                                           12.58 MB 
  11. Football.Mp3.128kbps                                                   5.35 MB 
  12. Gheflat.Mp3.128kbps                                                    13.14 MB 
  13. Hasan Aghamiri  - Ajab Eshghi                                      8.24 MB 
  14. Hasan Aghamiri & Pouya Bayati - Doostet Daram           3.28 MB 
  15. Aghamiri & Reza Sadeghi - Begid Ein Mard Divoonast     3.66 MB
  16. Hasan Aghamiri - Antibiotic                                          8.56 MB
  17. Hasan Aghamiri - Bazgasht                                          13.18 MB 
  18. Hasan Aghamiri - Bi Fekri                                            11.18 MB
  19. Hasan Aghamiri - Biraheh Naro                                    11.34 MB 
  20. Hasan Aghamiri - Daeshgh                                           7.60 MB 
  21. Hasan Aghamiri - Daste Bi Namak                                13.73 MB
  22. Hasan Aghamiri - Dorooghe Bozorg                              9.50 MB
  23. Hasan Aghamiri - Ghesas                                            25.05 MB 
  24. Hasan Aghamiri - Harfe Del                                         10.52 MB 
  25. Hasan Aghamiri - Jahannam Chera                               10.70 MB 
  26. Hasan Aghamiri - Kaniz                                               14.52 MB 
  27. Hasan Aghamiri - Khodaye Feron                                 8.17 MB 
  28. Hasan Aghamiri - Labkhande Khoda                             2.36 MB 
  29. Hasan Aghamiri - Lezate Marg                                     12.21 MB
  30. Hasan Aghamiri - Marze France                                   8.35 MB 
  31. Hasan Aghamiri - Marze Khoshbakhti                            14.20 MB
  32. Hasan Aghamiri - Moosa Sadr                                      8.59 MB
  33. Hasan Aghamiri - Mosbate Bi Nahayat                          10.99 MB 
  34. Hasan Aghamiri - Negahe Sadr                                    15.00 MB 
  35. Hasan Aghamiri - Paradox                                           17.24 MB 
  36. Hasan Aghamiri - Safir                                                10.30 MB
  37. Hasan Aghamiri - Shafie'a                                           10.66 MB
  38. Hasan Aghamiri- Shemre Zaman                                 10.37 MB
  39. Hasan-Aghamiri-Rahamatan-LelAlamin                        12.38 MB
  40. Jahanam.Va.Behesht.Mp3.128kbps                              8.37 MB
  41. S . Hasan Aghamiri - Ahla Menal Asal                          10.17 MB 
  42. S . Hasan Aghamiri - Ashti                                          7.67 MB 
  43. S . Hasan Aghamiri - Bey'at Ba Dorugh                        7.79 MB
  44. S . Hasan Aghamiri - Doshman Doost                          7.44 MB
  45. Aghamiri - Hich Bahaneei Baraye Nefrat Kafi Nist         11.93 MB 
  46. S . Hasan Aghamiri - Khod A                                       10.07 MB
  47. S . Hasan Aghamiri - Madyoon                                    12.65 MB 
  48. S . Hasan Aghamiri - Rasme Asheghi                           9.52 MB
  49. S . Hasan Aghamiri - Salamatie Azadi                          12.06 MB
  50. S . Hasan Aghamiri - Shaane Imam [128-3D]               8.24 MB
  51. S . Hasan Aghamiri - Solteye Systemha                        12.12 MB 
  52. S . Hasan Aghamiri - Talangor                                    9.12 MB
  53. S . Hasan Aghamiri - Vares                                        12.18 MB
  54. Shahin.Najafi.Mp3.128kbps                                        3.39 MB
  55. Shieeh.Mp3.128kbps                                                 4.62 MB
  56. Tahzibe.Nafs.Mp3.128kbps                                        7.32 MB 
  57. Thank You Allah                                                       2.75 MB
  58. Zahere.Din.Dar.Jame.e.Mp3.128kbps                         5.62 MB
  59. پناهنده                                                            8.99 MB 
  60. پدر مهربان                                                         6.64 MB
  61. گوشواره                                                            6.41 MB
  62. کرامت منجی                                                         8.16 MB 
  63. مالیات                                                             10.07 MB 
  64. متهم ردیف اول                                                      7.34 MB 
  65. محتاج                                                              4.95 MB
  66. محشر در محشر                                                       8.47 MB
  67. مرهم                                                               7.30 MB 
  68. نادیده بگیر                                                        3.28 MB 
  69. انسانیت                                                            6.41 MB 
  70. ابلیس                                                              10.83 MB
  71. اسید                                                               11.97 MB 
  72. بازگشت                                                             13.18 MB 
  73. ببخش                                                               10.00 MB
  74. بیست و پنج                                                         15.35 MB 
  75. برای دخترم                                                         6.59 MB 
  76. برادری                                                             10.99 MB 
  77. بعد از عاشقی                                                       9.29 MB
  78. تشنه میداند آب یعنی چه                                             4.86 MB
  79. جنگ جهانی                                                          5.81 MB
  80. خلیل                                                               13.58 MB 
  81. خدا خیلی خداست                                                     11.09 MB 
  82. خدای همه                                                           7.97 MB 
  83. دلم شکسته                                                          4.56 MB 
  84. دنیا طلب                                                           10.29 MB
  85. درمان                                                              5.00 MB 
  86. دردمند                                                             10.39 MB 
  87. شش ماهه                                                            5.72 MB
  88. عید مادرانه                                                        7.94 MB
  89. عفو عمومی                                                          5.69 MB
  90. قارون                                                              7.54 MB
  91. Hasan Aghamiri - Balatar.mp3                                    8.24 MB (8642046 bytes)
  92. Hasan Aghamiri - Eslam.mp3                                4.43 MB (4642177 bytes)
  93. Hasan Aghamiri - Maghtal Khani.mp3                        6.11 MB (6410658 bytes)
  94. Hasan Aghamiri - Satarol Oyoub.mp3                        13.74 MB (14404449 bytes)
  95. Hasan Aghamiri - Tavahome Rey.mp3                         9.92 MB (10402908 bytes)



:برای دریافت پادکست های بیشتر در کانال بیدارباش از طریق آیکون زیر عضو شوید



نظرات  (۶۷)

  • ...ما شیعه ها ...
  • چون گوش ندادم نظر نمیدم
    پاسخ:
    ممنون
  • مهدیس سپهری
  • ممنون
    پاسخ:
    ممنون
    حسن آقا میری عالیه ممنون 
    پاسخ:
    ممنون
    سلام. نفر اولی که نظر دادی خو لامصب کسی مگه دعوت نامه فرستاده بود که باید حتما نظر بدی. خب وقتی نمیشناسیش نظر نده. باز نوشته من گوش ندادم پس نظر نمیدم. خخخخخخ ای خدا از دست این جماعت
    پاسخ:
    :| درست میشه، اولش درد داره ;)
    سیدحسن آقامیری رو هررررررررکسی گوش نداده ضرر کرده. من خودم حقیقتش سخنرانی هیچ روحانی رو گوش نمیکنم و اصن تو بحر این حرفا نیستم. ولی سیدحسن آقا میری و سخنرانی هاش حرف دل تمام جوون ها و حرف دل تمام مردمه. عین حیققته. چراغ روشنیه برای همه. اگر بگن بعده خدا  وچهارده معصوم و پیغمبرها کی رو قبول داری میگم سیدحسن آقامیری. وقتی حرفاشو گوش کنید می فهمین چی میگم.
    پاسخ:
    درسته اما انقدرها هم قابل تعریف نبودن که مرتبه سید حسن آقامیری بین معصومین و مراجع قرار بگیرد. لازم به ذکر است اکثر مراجع نظرات ایشان را رد کرده اند اما صحبت های نامبرده به خاطر حرف دل بودن جوانان به سرعت پخش و تکثیر شد. 

    تنها قسمتی از سخنرانی های ایشان مورد قبول قرار گرفته است اما در نهایت چالش خوبی برای همه هست.

    ممنون
    اقا دانلود به صورت یکجا محبت کنید بزارید ممنون‌میشم
    پاسخ:
    با IDM قادرید تمامی فایل ها را با یک کلیک دانلود نمایید.

    با سپاس

    بسیار عالیه

    به همه توصیه میکنم گوش کنید
    بنده تو کار چاپ کتابهای مذهبی هستم خیلی مطالعه دارم و در نهایت به سئوال های زیادی برخوردم وکسی جوابشو نمیدونست
    شما که منونمیشناسین که بخوام نامربوط از خودم بگم ولی باور کنید تو مباحث هیچ روحانی و یا غیر روحانی نمیتونه منو مغلوب کنه
    اینا رو گفتم که در نهایت بگم من حرفای ایشون رو قبول دارم و میدونم خیلی مطالعه داره خیلی
    از دست ندید گوش کنید حتی اگر باهاش موافق نیستید

    پاسخ:
    ممنون
    من عااااااااااااااااااااااشق سید حسن آقامیری هستم .
    واقعا سخنرانی کامل و خوبی دارن و واقعا باید نسبت به خدا بیدار شد.
    ممنونم سید خداخیرت بده
    خسته نباشی میگم به سید حسن عزیز
    پاسخ:
    ممنون
  • محمدرضا رجب زاده
  • سلام
    آقای تهیه کننده: مهدی احدی راد
    از شما هم ممنونم بابت زحماتی که میکشید.
    من خودم سخنرانی دلنشین وموثر آقای آقامیری رو دوس دارم وهرشب تا نیمه های شب گوش میدم ولذت میبرم.
    به همه توصیه میکنم گوش کنیدو واقعا بیدارررررررررررررررررر شید.
    پاسخ:
    ممنون
    عالی
    پاسخ:
    ممنون
    من ب هیچ کدوم از اخوندا و روحانیا ارادت ندارم و قبولشون ندارم ولی سید حسن اقامیری   واقعا  بینظیره حرفاش ارومت میکنه حتی اگه حرفاش امید الکی باشه بازم قلبت اروم میشه امید وارم ب درد همه بخوره و استفاده کنن
    پاسخ:
    ممنون
    باسلام
    ممنونم از لطفتون 
    عالی بود
    دنبال سخنرانیهاشون بودم.
    پاسخ:
    ممنون
    باسلام
    ممنونم از لطفتون 
    عالی بود
    دنبال سخنرانیهاشون بودم.
    tashakor va sepase faravan
    پاسخ:
    ممنون
    سید حسن عجوبه هست
    پاسخ:
    ممنون
    با سلام
    با این که بسیاری از حرف های ایشون ب دلم نشسته و قسمتی از حرف هاش واقعا درد دل مردمه بازم از دوست ای عزیز میخوام برای رسیدن به اصل خدا و دین به همین اندک اکتفا نکنند و جویای راه باشند
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    ممنون
    سلام.پیشنهادمیکنم درکنار گوش دادن سخنرانیهای ایشون مناظره ای که دررابطه باسخنرانی ایشون پیرامون مسجد مقدس جمکران داشتن روهم گوش کنین.
    اینترنت سرچ کنین میاد.دوستان کمی بصیرت داشته باشید...یاحق
    پاسخ:
    ممنون
  • امیر ناجی
  • سلام. من نه جایی نظر میدم نه اهل مذهب ام. اما تنها روحانی که واقعا از ته دل دوسش دارم  سید حسن آقا میری ✋ هرکی گوش نده ضرر کرده .خدایا هممونو ببخش
    پاسخ:
    ممنون
  • متین اسماعیلی
  • قشنگ و آتشین
    پاسخ:
    ممنون
    سلام. من پای سخنرانی های زیادی نشستم. اما وقتی سید حسن آقا میری حرف می زنه. زندگی برام خیلی زیبا میشه. مردم رو دوست دارم. تو خیابون دیگه هیچی نمی تونه منو ناراحت کنه. روابطم با خانوادم خوب شده. زندگی برام معنی پیدا کرده. چون می دونم یکی هست که خیلی دوستم داره. و من هر چی اون آفریده رو با جون و دل دوست دارم. و خدا رو شکر. موفق باشید.
    پاسخ:
    خدا رو شکر و ممنون
    سلام سید خیلی کارش عالیه تنهاروحانیه که خوشم اومد از حرف هاش
    پاسخ:
    ممنون
    آخوند واقعی فقط و فقط سید حسن ....این افرادی که باهاش بد هستن فقط به خاطر اینه که سید حسن سمت فقراست و آبروی اینا رو به باد داده ..هر کسی با سید حسن دشمنه قطعا راه کج داره میره
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
    اون مناظره جمکران هم نشان از ذلیل بودن دشمناش داره برداشتن سخنرانیشو هی نگه میدارن جوابشو میدن .. وجود دارین برین رو در رو باهاش مناظره کنین .....
    افرادی هستن که میگن سید گفته که خدا همه رو میخشه ینی یزید رو هم میبخشه ... برای این آدما خیلی متاسفم چطور سید توی این سخنرانی تمام جنایت کار ها از جمله یزید و داعش و... رو میکوبه بعد از اون ور سخنرانی میکنه که یزید بخشیده بشه ؟؟؟؟؟ خیلی ذهن بعضی افراد مریضه ... معلومه سید منظروش با افرادیه که جنایت کار نیستن گناههایی دارن که اسیبش به خودشونه نه دیگران ...
    در کل آخوند واقعی فقط سید حسن آقامیری  آخوندی که درد جامعه رو داد میزنه و چهارتا مریض حرفایی که در مورد فقراست رو نمیبینن چسبیدن به سخنرانی جمکران خدا لعنت کنه این افراد رو

    سلام من عاشق طرز بیان و حرفاتون هستم
    ای کاش میتونستم با خود اقامیری صحبت کنم یعنی ارزوشده برام یه  بار باهاش حرف بزنم 

    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • سید روح الله حسینی
  • تو بزرگی هیچ کس نمیتونه روح بزرگت رو خدچه دار کنه بزا هر چی میخان بگن بگن من به تو و حرفهایه تو ایمان دارم.
    دوستت دارم سید بزرگوار

    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
    خیلی تهت تاثیر قرار گرفتم
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • سنگ آنتیک
  • سلام
    خیلی خوب بود
    ممنونم دوست عزیز از لینکی که در اختیار گذاشتید
    پاسخ:
    ممنون
    عالی بود خیلی.
    پاسخ:
    ممنون زنده باشید
    واقعابرای اولین بارمه سخنرانی یه آخوندانقدبه دلم میشینه...انقدرحرفاش قشنگه که هم عقل آدم هم قلب آدم حرفاشوباجون ودل میپیذره..همه دلیلاش منطقی ان...خداخیرشون بده که خدارو بدون هیچ اغراق وخوف وترسی بهمون شناسوندن...اگه یه بنده انقدحرفاش دلنشینه دیگه فکرشو بکن ک اماما چجور بودنخوشحالم که قبل ازاینکه ناقص بمیرم خدای خودموشناختم....دمش گرم واقعا
    پاسخ:
    ممنون زنده باشید
    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم سایت 

    یسیار ممنونم  که این سخنرانی های زیبا رو گذاشتید.  مرسی ...زنده باشید 

    یا علی 
    پاسخ:
    ممنون زنده باشید
  • سنگ مصنوعی
  • سلام
    واقعا عالی بود ممنونم
    پاسخ:
    ممنونم


    سلام علیکم :
    فقط میخوام بگم سیدحسن وعشق است بخدااگه قسمت بشه یه روزی من حاج سیدحسن آقامیری روببینم فقط پاهاشومیبوسم من یه پدر۴۶ساله هستم پسرم ازروزی که به سخنرانیهای حاج آقاگوش داده هم نمازشومیخونه هرروزروزه میگیره ذکرخدارومیگه خداانشاءالله دشمنای حاج آقاسیّدحسن به راه راست هدایت کنه التماس دعادارم ازحاج سید حسن آقامیری والسلام. یاعلی
    پاسخ:
    ممنون، زنده باشید.
  • محمدصامت پناه
  • سلام خسته نباشید۳۳سال اشتباه راه رارفتم میخواستم شماره آقاسیدرا داشته باشم تا مطالعاتمو درست کنم 
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • محمدصامت پناه
  • سلام خسته نباشید۳۳سال اشتباه راه رارفتم میخواستم شماره آقاسیدرا داشته باشم تا مطالعاتمو درست کنم ۰۹۳۵۲۶۸۴۵۰۵ تماس بگیریدممنون میشم تا آخرعمر
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ممنون از سایت خوبتون حیف حیف که امثال اقامیری کاری از دستشون بر نمیاد وگرنه اینی که داره از اسلام و خدا میگه من واقعا شیفته این خدا هستم ولی چه کنیم که این دولت با این کارای که میکنن من وامثال من که جونای این ملتیم هرروز بیشتر از دین زده میشیم بیشتر از خدا فاصله میگیریم ولی با این همه مشکل که دارم ولی حرفای این سید خیلی روم تاثیر داره تو کارامم خیلی سعی میکنم رعایت کنم سید دمت گرم  خدا کنه همیشه ایستاده باشی خاری شده تو چشم این ریا کارا به ظاهر مسلمون
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    با سلام خیلی ممنون بابت زحماتتون واقعا هر کسی که حرفاشو گوش نمیده ضرر کرده حرف دل مارو میزنه انشالله همیشه زنده باشه..."
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    سلام اگه کمی فکر کنیم می بینیم که حرفای آقا سید به دین نزدیکتره شاید عین دینه

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    سلام خیلی ممنون بابت پادکست ها...
     من دنبال اون پادکستی هستم ک میگه " یه پسر یبار عاشق میشه" 
    اون کدومشه؟؟؟ اسمش چیه؟
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    سلام خیلی پادکست خیلی خوبی بود
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • مجید بلیغ فر
  • آرزو میکنم حال دل مردم درجه یک ما چه با آقامیری چه با هرکس و هرچیز دیگه خوب باشه،ایران و ایرانی لایق تمام لحظات زیبای آفرینش بوده هست و خواد بود
    پاسخ:
    آمین
    آقا من عاشق آقا سیدم شبانه روز بجای موسیقی به سخنرانی های سید عزیز گوش میدم ...
    پاسخ:
    ممنون
     با سلام
    واقعا عالی ،،یعنی ادم به زندگی امیدوار میکنه هرکی حرفای اقامیری رو قبول نداره ذهنشو با حرفای غلط پر کردن همانطور که گوش و ذهن مارو پر کرده بودن
    پاسخ:
    ممنون
    اقاسید پرچم همه سیداو روحانی هارو بالا بردی خیلی ممنون همه ی سخنرانیا عااااااااالین
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    خیلی صحبت هاش عالیه
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • حمید حمیدی
  • ببلاخره یکی یه حرف درست زد
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    سلام عالی خدا به سید خیر بده اما اگر میشد درباره اینکه تکلیف انسانها کافر و کسانی که حق الناس دارند بیشتر صحبت میکردند و توضیح بدن که اگر قرار است همه جهنمیان بخشیده شوند پس چرا در زیارت عاشورا و ادعیه های دیگر ظالمین را لعن گفته اند

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • سید جمال
  • با سلام خدا حفظ کنه سید بزرگوار رو اغلب سخنرانی هاشو گوش کردم اگر گفته خداوند همه رو میبخشه شکی نیست چون خداوند بخشنده تر از این حرفهاست اسلام واقعی همینه که آقا سید‌حسن میگه نه اینهایی که از دین اسلام و خداوند رحمان مثل یک جلاد که با گرز آتشین منتظره تا بنده‌هاشو مجازات کنه من به آقا میر ایمان دارم خداوند از بلایا مصونش کنه
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    عالی
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    سید جان همه ملت رو رنگ کردن.با خودم گفتم نکنه سید هم می خواد ما رو رنگ کنه.فکر که میکنم میگم کاش،همه مثل سید نقاشیشون این همه خوش آب و رنگ بود.من دبیر فیزیک هستم  و نقاشی هم خیلی دوست دارم .از این که انجام وظیفه کردید و به حضرات اعظام مصلحت اندیش دنیا طلب تذکر دادید از شما خیلی ممنونم.شیخ حسین انصاریان در صحبت هاشون گفتند کسانی که از مردم دزدی میکنند به هیچ وجه به خدا ایمان ندارند و مسلما کسانی که با سکوتشان انجام وظیفه نمیکنند شریک آنها هستند
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • حسن میرزایی
  • سلام سیدجان ایشالله خداحفظت کنه
    خوشحالم که هسی و داری ما جوان هارو روشن میکنی بخدا تو این دوره زمونه نیستن امثال تو هرکی واسه خودش درحال جمع کردن مالو....
    حالم خوب میشه با گوش دادن به سخنرانی هات بازهم تشکر 
    دعای خیر منو خانواده م پشتته توهم مارو دعا کن
    پاسخ:
    ممنون
    سلام و عرض ادب
    خدمت تمام عزیزانم.و تشکر ویژه از نویسنده و گرد اورنده مطالب سایت
    نمیگم اهل مطالعه و تحقیقم.اما عرض میکنم خدمت خوانندگان عزیزم.تا جایی که تونستم اکثر کتب ۶۷ گانه ادیان ابراهیمی رو مطالعه و خلاصه نویسی کرده ام ساعتها در میان دوستان به بحث و تبادل نظر پرداخته ایم
    تصویری که بعد از شنیدن مکرر مطالب بالا داشتم به تکرار گریه کردمو
    در نهایت سخنان حضرت عیسی بن مریم (ع) در شام اخر در بین حواریون رو داشتم که حضرت فرمودند
    گوشت من نان است و خون من شراب
    پس گوشت مرا بخورید و خون مرا بنوشید
    پاسخ:
    ممنون
    اقا میری عالیه مرد روشتفکریه تو دین و مذهب . حرفهاش رو حتما گوش کنید مشکلات جامعه اسلامی ما بسیاااااااااااااااار عمیق و زیاده باید چنین مردهایی باشن و حرف بزنن تا نسل اینده روشن بشه و نسل قدیم خجالت بکشه
    پاسخ:
    ممنون
    فقط میخواستم یه چیزی بگم که شاید سید نتونه واضح بگه و اون اینه که
    قران حقه ولی باور کنین که مفسرهای قران و بسیاری از ادمهایی که ادعا میکنن و میکردن که مفسر قران هستند و مرجع تقلیدن و حتی از قران قانو اساسی درست کردن باور کنین همه اینها قران رو یا درست نفهمیدن یا اینکه سیاسیت هایی پشت پرده بوده و هست که قران رو اینجوری که از بچگی فهمیدیم و بهمون خوروندن اصلا اینجوری نیست و ذهنتون رو باز کنین و واقعیت رو بفهمین به خدا دین و مذهب این نیست که ادم بکشیم و کافر ها رو بکشیم و غیر شیعه رو ازبین ببریم اگه اینجوری بود که خدا ظالم تلقی میشه چرا که تمام ادمها باید مسلمان و تو ایران به دنیا بیان پس چرا بچه ها تو کشورهای دیگه و با نژادها و دین های مختلف به دنیا میان؟ ایا اون بچه ها کافر هستند؟ ایا این بچه ها قاتل و جانی و هرزه به دنیا میان؟ پس عدالت خدا کجا رفته؟ اگه ما این بچه ها رو کافر بدونیم پس داریم جای خدا تصمیم میگیریم و به عدالتش شک میکنیم و خدا رو به چالش میکشیم .
    پاسخ:
    ممنون

    آقا سید فوق العاده ای به شخصه زمانی کلیپاتونو گوش میدم خیلی باهاش حال میکنم اصلا باور کردنی نیست انگار توی یه دنیای دیگه ام ان شاءاله سایتون بالا سرمون باشه     بازم ممنونم از اینکه هستین

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    جایی دیدم نوشته انحرافات اقا میری .واقعااینایی که قلم به نرخ روز میزنن و همه چیزشونو فروختن به دنیا چه جوابی دارن فردای قیامت به محضر پروردگار بدن. متاسفم ازینهمه عقده ازین که خدا اقامیری رو عزیز کرده و چشم دیدنشو ندارن .بسوزید و کور بشین حسادت چشمتونو کور کرده .هر کسی که خدا عزیزش کنه مردم ظاهرو باطنشو میبینن. شماها بویی از دین نبردین زیرا دغدغه ی دنیارو دارید فقط. درود به هر کسیکه مایه ی فخر دین شده و لعن به کسی که قلمش انحراف داره. هر چی سنگش بزنین بزرگترش میکنین زیرا عزیز کرده ی خداست.من دین درست حسابی ندارم ولی با فرمایشات این اقا به محبت و لطف امام حسین حسینی شدم . خدا دستمو گرفت به واسطه ی این سید عزیز.خدا به خودشو خانواده ش سلامتی بده

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
  • یحیی اسحاقیان
  • خداحفظشـون کنه. رسم جامعه همینه... هرکی دلسوز مردم باشه وحقیقت رابگه متهم ردیف اول شناخته میشه... 

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    عالیه . فوقالعاده است .

    عالییی بود خیلی باید آقامیری واسه جوونا حرف بزنه حتما جواب میده من که حال کردم

    وقت بخیر لطفا راهنمایی کنید چطور میتونیم منبر های سید رو دانلود کنیم ، در یوتیوب هست اما دانلودش مشکل هست ممنون

    واقعا حرف حق میزنه و زیبا هم سخنرانی میکنه.من حرفهای ایشون و آقای قمی ک سشنبه ها میان برنامه سمت خدا حرف میزنن رو دوست دارم.خدا حفظشون کنه.کاش میشد این عزیز رو از نظر مالی تامین کرد که دغدغه مالی نداشته باشه و بیشتر بتونه سخنرانی کنه.

  • امیر عین علی
  • سلام اقا . اقا شماهم نبودی دیگه اقا امام زمان اون یکذره خشنودشدنش رو هم نداشت اقا شما راه و رسم خلیفه الله بودن رو یاد میدی خدارو قسم میدم به جلال و جایگاه محمد به ایثار حسین شمارو همیشه جاودان و روز به روز نورانیتر و دلچسب تر باشین . ای مردم اگه فقط 10تا ادم مثل سید اقامیری بود کل دنیا بهشت میشد ولی حیف حیف نیستیم و ان شالله ذره ای راهشو بتونیم ادامه بدیم همه چی حله.اللهم صل علی سیدنا و شفیعنا محمد و علی اله الطیبین الطاهرین و الائمه المعصومین ماختلف الملوان و تعاقب العصران و استقبل فرقدان و بلغ روحه و ارواح اهل بیته منی التهیاه والسلام بعدد کل ذره مائه الف الف مره بارک و سلم و ابعث ثوابها الی روح پدر و مادر سید حسن اقا میری و جمیع ارواح شهدای این راه از ادم تا خاتم

    سلام خیلی ممنون ازهمه تلاش هاتون فقط لطف کنیدصوتی جلسات پرسش پاسخ پنجشنبه ها وجلسات جدیدهم بگذارید

     

    عالیه.

    فقط میتونم بگم یدونس آقا میری عزیز

    با سلام .یه راست با اجازه میرم سر اصل مطلب  در مورد استاد سید حسن اقا میری حرف و حدیث زیاده چون حرفای که میزنه به مزاج بالا نشینا خوش نمیاد منه حقیر از سال۹۲ تا ۹۸ بجز خدا هیچ چیز رو قبول نداشتمو از ۹۸ تا ۹۹ حتی استقرالله خ..هم دیگه برای غریبه بود تا با پادکست سخنرانی بهشت و خدا رو بهتر بشناسیم و بعدش ضحاک اشنا شدم اونجا سید رو شناختم به خود خداییش قسم اگه سید نبود هنوز تو جها بودم والله جوون محتاج یکم اسایش و مایع احتاج اولیه زندگی هستش همین ما از همینم دور افتادیم اون دوستمون که گفت بعد معصومین و پیامبرها و فقه ها بعد اقا میری من میگم بعد خدا اقا میری چون هیچ کدوم از کتابها به من خدا رو نشون نداد سید فهموند به منه حقیر که خدا منو دوس داره خدا رو شناسوند به افرادی مثل من😔😔😔

    سلام وقت بخیر 

    من نمیدونم خود اقای حسن اقا میخونه یا نه 

    اما من ایشونو دنبال میکنم زیاد حرف هاشونم زیاد توی پیج خودم میزارم 

    اما هیچ وقت تابه حال نه دیدن نه هیچی 

    البته میدونم مثل من زیاد هستن و سرشون شلوغه اما بالاخره یه نگاه یا یه جواب هم دلخوشیه برای ما 

    دلنوشته یا لطیف

    سلام اقا بخدا اصل حرفای اسلامو میزنه با دلیل هم حرف میزنه دمت گرم سید با اندیشیدن در حرفای این اقا میشه به اسل اسلام پی برد 

    اصلا قبل از اینکه یه سخنران های سید گپش بدم کلا دیدگاه دیگه ای در مورد اسلام  و دین اسلامی داشتم ممنون ک چشم رو روشن کردی و به فکر کردن اوفتادم ممنونم 

    دم گرم سید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی