اسکرول بار

دانلود رمان یلدا از مودب پور :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود رمان یلدا از مودب پور

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

مطالعه این رمان بسیار زیبا را به شخصه پیشنهاد می کنم.



Download


| برای دریافت دیگر کتاب های چاپ شده از م.مودب پور اینجا کلیک کنید |

  • مهدی احدی راد

ادبی

مودب پور

کتاب رمان

نظرات  (۷)

  • بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
  • ممنون دنبالتون میکنم 
    پاسخ:
    مرسی از شما
  • حمید خاکزادی
  • ممنون از لطف شما
    پاسخ:
    مرسی از شما
    کاش یه تیکه از داستان رو میذاشتین,  ولی من خوره رمانم,  دانلود میکنم,  ممنون (*^_^*)
    پاسخ:
    زیباست، کارهای مودب پور ارزش خوندن دارند ..

    ممنون از نظرتون ..
  • ...ما شیعه ها ...
  • فعلا که ایام امتحاناته
    پاسخ:
    درست میشه، هرروزِ تقویم امتحان هستش ..

    ممنون از نظرتون ..
  • زهرا قربانی
  • خیلی داستان غمگینیه
    پاسخ:
    زیباست، کارهای مودب پور ارزش خوندن دارند ..

    ممنون از نظرتون ..
    خیلی وقت پیش این کتاب رو خواندم  
    روزی ها تشنه خواندن رمان بودم  ازکتاب های مودب پور شروع کردم   از گندم  بعدش یلدا بعد یاسمین و پیچهر و تقربیا تمام کتاب هاش رو خواندم  
    با سلام و احترام .
    میخواستم اگر امکان دارد راه ارتباطی با استاد مودب پور داشته باشم . رمانی نوشتم و میخوام بفرستم برای ایشون . لطفا راهنمایی کنید .
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی