اسکرول بار

شعر بیا ای راحت جانم از انوری :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر بیا ای راحت جانم از انوری

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بیا ای راحت جانم که جان را بر تو افشانم

زمانی با تو بنشینم ز دل این جوش بنشانم

ز حال دل که معلومست که هم این بود و هم آن شد

بگویم شمه‌ای با تو ترا معلوم گردانم

به دندان مزد جان خواهی که آیی یک زمان با من

گواه آری روا باشد حریف آب دندانم

مرا گویی چه داری تو که پیش من کشی آنرا

چه دارم هرچه دارم من نشاید آن ترا دانم

یکی دریای خون دانم که آنرا دیده می‌گویم

یکی وادی غم دانم که آنرا دل همی خوانم ..


نظرات  (۴)

  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام و عرض ادب


    وبسایتتون عالیه و مطالبش فوق العادس

    انشاالله همین جوری بمونه


    منتظر دیدگاه های شما هستم در

    www.bankmazhabi.blog.ir

    حق نگهدارتان

    پاسخ:
    ممنون
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام علیکم
    سپاس بابت شعر
    پاسخ:
    ممنون
    جالبه
    پاسخ:
    ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالی
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی