اسکرول بار

شعر ای مردمان بگویید آرام جان من کو از انوری :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر ای مردمان بگویید آرام جان من کو از انوری

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

ای مردمان بگویید آرام جان من کو
راحت‌فزای هرکس محنت‌رسان من کو

نامش همی نیارم بردن به پیش هرکس
گه گه به ناز گویم سرو روان من کو

در بوستان شادی هرکس به چیدن گل
آن گل که نشکفیدست در بوستان من کو

جانان من سفر کرد با او برفت جانم
باز آمدن از ایشان پیداست آن من کو

هرچند در کمینه نامه همی نیرزم
در نامه‌ی بزرگان زو داستان من کو


هرکس به خان و مانی دارند مهربانی
من مهربان ندارم نامهربان من کو ..

انوری

نظرات  (۶)

اصفهانی خونده نه؟
خیلی قشنگه 
پاسخ:
بله، ممنون
شعر قشنگ و عالی بود
واقعا لذت بردم :-)
پاسخ:
ممنون
برای من جالب بود.
اصلاً فکر نمی کردم که انوری چنین سروده ای داشته باشد
پاسخ:
ممنون
خیلی زیبا بود
پاسخ:
ممنون
عالی ...
پاسخ:
ممنون
قشنگه :)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی