اسکرول بار

شعر نگویم جمله با من باش از شهریار :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر نگویم جمله با من باش از شهریار

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

گذار آرد مه من گاهگاه از اشتباه اینجا

فدای اشتباهی کآرد او را گاهگاه اینجا

مگر ره گم کند کو را گذار افتد به ما یا رب

فراوان کن گذار آن مه گم کرده راه اینجا

نگویم جمله با من باش و ترک کامکاران کن

چو هم شاهی و هم درویش گاه آنجا و گاه اینجا

بیا کز دادخواهی آن دل نازک نرنجانم

کدورت را فرامش کرده با آئینه آه اینجا


- استاد شهریار



| برای مطالعه دیگر شعرها از این شاعر کلیک کنید |

نظرات  (۸)

  • مهنا احمدی
  • عااالی بود.مخصوصا بیت آخر
    پاسخ:
    ممنون
  • خانومی مهربون
  • فوق العادست
    من شهریارو با شعر خان ننه درک کردم
    پاسخ:
    ممنون
  • مهدیس سپهری
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • زیبا
    پاسخ:
    ممنون
  • پدرام. یار
  • لایک
  • حامد پروینی
  • عالی بود - مرسی
    پاسخ:
    ممنون
  • بسیجی گمنام
  • سلام

    گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد اور است؛وگرنه همه اجرها در گمنامی است..

    خیلی عالی شهریار رو دوست دارم
    ان شاءالله عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    ممنون
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی