اسکرول بار

شعر غلط کردم، غلط از بافقی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر غلط کردم، غلط از بافقی

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

تکیه کردم بر وفای او غلط کردم، غلط

باختم جان در هوای او غلط کردم، غلط

عمر کردم صرف او، فعلی عبث کردم، عبث

ساختم جان را فدای او غلط کردم، غلط

دل به داغش مبتلا کردم خطا کردم، خطا

سوختم خود را برای او غلط کردم، غلط

اینکه دل بستم به مهر عارضش بد بود بد

جان که دادم در هوای او غلط کردم، غلط

همچو وحشی رفت جانم در هوایش حیف، حیف

خو گرفتم با جفای او غلط کردم، غلط


وحشی بافقی


| برای مطالعه دیگر شعرها از این شاعر کلیک کنید |

نظرات  (۵)

چقد قشنگ:)))
پاسخ:
ممنون
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • ...
    پاسخ:
    ممنون
  • مهنا احمدی
  • خیلی زیبابود+++
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
    یاد اهنگ محسن چاوشی افتادم
    پاسخ:
    بله، ممنون برای نظرتون
    شعر وحشی صدای چاووشی ترکیب خیلی خوبیه ..
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی