اسکرول بار

آموزش برنامه نویسی - آموزش کامل ویژوال بیسیک :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

این زبان ، مانند زبان بیسیک طوری طراحی شده است که یادگیری آن آسان و استفاده از آن حتی برای برای برنامه نویسان مبتدی هم ساده باشد. برنامه نویسان با این زبان هم قادر به ایجاد برنامه های ساده GUI (دارای رابط گرافیکی برای کاربر) و هم خلق برنامه های پیچیده و توسعه یافته هستند.

در حقیقت برنامه نویسی در Visual Basic، ترکیبی است از اجزای مرتب شده ای برای کنترل روی ویژگی های مختلف فرم ها که از پیش تعریف شده اند و توابع عملیاتی که بر روی این اجزا قابل پیاده سازی و اجرا هستند و البته نوشتن کد های اضافی برای ایجاد توابع بیشتر یا متفاوت.

سادگی و راحتی کار با این زبان برنامه نویسی، باعث شده تا این زبان به سرعت و خیلی خوب جای خود را در بین برنامه نویسان پیدا کند، تا جایی که در بین 10 زبان برتر دنیا قرار گیرد. در فهرست بندی TIOBE، در ردیف پنجم قرار گرفته است.


آموزش این زبان در قالب PDF:



Download
آموزش ویژوال بیسیک 6 در قالب ویدیو:


Download


دانلود دیگر آموزش ها در قالب ویدیو:


Download


دانلود سورس و نمونه پروژه:



Download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی