اسکرول بار

دانلود رمان رکسانا از مودب پور :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود رمان رکسانا از مودب پور

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

مطالعه این رمان بسیار زیبا را به شخصه پیشنهاد می کنم.



Download


| برای دریافت دیگر کتاب های چاپ شده از م.مودب پور اینجا کلیک کنید |

  • مهدی احدی راد

ادبی

مودب پور

کتاب رمان

نظرات  (۹)

  • زهرا قربانی
  • عالیه +++
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • نشسته خنده
  • لطف کنین کمتر مطالب دانلودی بزارین
    نتمون تموم شد از بس دانلود کردیم😅😅😁
    پاسخ:
    تنها کاری که از دستمون برمیاد همین است :)

    ممنون برای نظرتون
  • بید مجنون
  • حدود ده سال پیش چند تا از رمانهای م مودب پور رو خوندم ولی بعد اون دیگه نیاز ندیدم بخونن همه عین هم بودن 
    ..... البته وقت رمان خوندن هم ندارم 
    پاسخ:
    تعداد کتاب های ایشان محدود هستند و ارزش یک بار مطالعه رو دارند !!

    البته من هم چندین سال پیش مطالعه کردم و الان خوشبختانه وقت هست اما حوصله خیر ..

    ممنون برای نظرتون
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • محمد مهدی امجدیان
  • سلام
    واست یه هدیه داشتم
    میدونم که اصلا خوب نشده
    خیلی سر سری و تند انجام دادم. واقعا وقت نداشتم
    اونم بذار پای مشغله ی کاری و زندگی و ...
    خلاصه ببخشید
    از لینک دانلودش کن

    http://www.upsara.com/images/e3yh_مهدی_احدی_فر.jpg


    پاسخ:
    ممنون، خوب بود زحمت کشیدید :)
  • مریم گلی
  • سلام مهدی جان میتونی ب من ی کمکی کنی؟
    اومدم ی فایل رو باز کنم نمیدونستم با چ برنامه ای باز میشه یکی رو شانسی زدم کل ایکونای لپ تابم شکلشون یکی شده هر کاری میکنم نمیتونم درستش کنم نمیخوام ویندوز عوض کنم ب نطرت چ کنم؟
    این تصویر رو ببین مثلا الان همه شکلشون شده کروم!

    http://uupload.ir/files/lwm_20160113_014600.jpg
    پاسخ:
    با سلام، مشکل خاصی نیست تنها باعث عصبی شدن می گردد.

    دو فایل برای رفع مشکل شما نوشتم، نظرات خود را چک کنید.

    ممنون برای نظرتون
    رکسانا هم همان اولین نوجوانی خواندم
    تلخ تمام شدنش را دوست ندارم 
    پاسخ:
    دقیقا،

    ممنون از نظرتون
  • مریم گلی
  • متاسفانه ادرسی ک دادی اشتباهه
    میگه چنین صفحه ای وجود ندارد
    این ادرس رو دادی:
    http://myarchives.blog.ir/post/59
    پاسخ:
    ارسال شد.

    ممنون از نظرتون
  • سعیده سادات
  • ممنون بایت گذاشتنش
    اما من دو تا از رماناشو خوندم اولیش رکسانا بود ...که به خودم گفتم دوباره از مودب پور نمیخونم رکسانا خیلی غم انگیزه ولی قلم بسیار زیبایی داشت
    اما بعدش گندم و با ترس  خوندم که خب قشنگ بود  ...
    پاسخ:
    تمامی رمان های منتشر شده از ایشان گردآوری شده و به مرور گذاشته خواهند شد. 

    پیشنهاد من به شما یلدا و رکسانا است که رکسانا را مطالعه کرده اید.


    ممنون برای نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی