اسکرول بار

شعر چه می‌کنی از اخوان ثالث :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر چه می‌کنی از اخوان ثالث

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

چه می‌کنی؟ چه می‌کنی؟
درین پلید دخمه‌ها،
سیاه ها، کبودها، بخارها و دودها؟

چه می‌کنم؟ بیا ببین که چون یَلان تهمتن 
چه سان نبرد می‌کنم ..
اجاق این شراره را که سوزد و گدازدم 
چو آتش وجود خود خموش و سرد می‌کنم
..
بیا ای خسته خاطر دوست
ای مانند من دلکنده و غمگین
من اینجا بس دلم تنگ است 
و هر سازی که می بینم بدآهنگ است

بیا ره توشه برداریم 
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
بیا ره توشه برداریم 
قدم در راه بی فرجام بگذاریم


- استاد مهدی اخوان ثالث



| برای مطالعه دیگر شعرها از این شاعر کلیک کنید |

نظرات  (۱)

  • ♥ محجبه ♥
  • قشنگه
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی