اسکرول بار

شعر هرکس که مرا بیند داند که غمی دارم از انوری :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر هرکس که مرا بیند داند که غمی دارم از انوری

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

هرچند غم عشقت پوشیده همی دارم

هرکس که مرا بیند داند که غمی دارم


گفتم که فرو گویم با تو طرفی زین غم

زاندیشه غم خون شد هم زهره نمی‌دارم


با آنکه به هر فرصت صد نکته دراندازم

هم در تو نمی‌گیرد چه سرد دمی دارم


گویی که چو زر آری کار تو چو زر گردد

حقا که اگر جز جان وجه درمی‌دارم


از انوری و حالش دانم که نه‌ای بی‌غم

وز بلعجبی گویی کین غم چه کمی دارم ..


انوری


| برای مطالعه دیگر شعرها از این شاعر کلیک کنید |

نظرات  (۳)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++
    پاسخ:
    ممنون
    داند که غمی دارم
    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون
    قشنگه
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی