اسکرول بار

شعر دلم آشفته آن مایه ناز است هنوز از عماد خراسانی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر دلم آشفته آن مایه ناز است هنوز از عماد خراسانی

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

دلم آشفته آن مایه ناز است هنوز

مرغ پرسوخته در پنجه باز است هنوز


جان به لب آمد و لب بر لب جانان نرسید

دل بجان آمد و او بر سر ناز است هنوز


گرچه بیگانه ز خود گشتم و دیوانه ز عشق  

یار عاشق کش و بیگانه نواز است هنوز


خاک گردیدم و بر آتش من آب نزد

غافل از حسرت ارباب نیاز است هنوز


گرچه هر لحظه مدد می‌دهدم چشم پر آب

دل سودا زده در سوز و گداز است هنوز


همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

قصه ما دو سه دیوانه دراز است هنوز


گرچه رفتی ، ز دلم حسرت روی تو نرفت

در این خانه به امید تو باز است هنوز


این چه سوداست عِمادا که تو در سر داری

وین چه سوزی‌ست که در پرده ساز است هنوز 



- عماد خراسانی


نظرات  (۵)

:)
پاسخ:
ممنون
شعر قشنگی بود
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • زیبا بود...
    پاسخ:
    ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    ولی چرا دوباره تکرار شده
    با تشکر از شما
    پاسخ:
    ممنون، جهت تاکید :D اصلاح شد

    عالی بودواگرمی شود وبلاگ من رادر پیوند های وبلاگ خودتان قرار دهیدواین شعر خیلی خوب بود

    پاسخ:
    ممنون، در این صفحه لینک سازی متوقف شده است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی