اسکرول بار

شعر در این دل چه شررها دارم از عماد خراسانی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر در این دل چه شررها دارم از عماد خراسانی

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

از تو ای عشق در این دل چه شررها دارم
یادگار از تو چه شب ها، چه سحر ها دارم

با تو ای راهزن دل، چه سفر ها دارم
گرچه از خود خبرم نیست، خبرها دارم

تو مرا واله و آشفته و رسوا کردی
تو مرا غافل از اندیشه فردا کردی

باز هم گرم از این آتش جانسوز توام
سرخوش از آه و غم و درد شب و روز توام

شکوه بیجاست، مرا کشتی و جانم دادی
آنچه از بخت طمع داشتم، آنم دادی

کاش دائم دل ما از تو بلرزد ای عشق
آن دلی کز تو نلرزد، به چه ارزد ای عشق

- عماد خراسانی

نظرات  (۳)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    ممنون
     عالی
    پاسخ:
    ممنون
    خوب بود :)
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی