اسکرول بار

شعر خود خوری کردم نگفتم بارها از تقی سیدی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

شعر خود خوری کردم نگفتم بارها از تقی سیدی

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

بی تفاوت می نشینیم از سر اجبارها
مثل از نو دیدن صدباره " اخبارها " !!

خانه هم از سردی دل های ما یخ میزند
در سکوت ما، صدا می آید از دیوارها !!

هر شبم بی تابی و بی خوابی و بی حاصلی
حال و روزم را نمی فهمند جز شب کارها ..

دوستت دارم، ولی دیگر نخواهم گفت چون
" دوستت دارم " شده قربانی تکرارها ..

خنده های زورکی را خوب یادم داده ای
مهربان بودی ولیکن مثل مهماندارها !!

گفت تا امروز دیدی من دلی را بشکنم؟
بغض کردم، خود خوری کردم نگفتم بارها


- سید تقی سیدی




| بهترین اشعار را در این صفحه مجازی مطالعه کنید |


نظرات  (۴)

  • سرباز شیعه
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++
    پاسخ:
    ممنون
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    ممنون
  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • قشنگ بود :-) 
    پاسخ:
    ممنون
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • لایک
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی