اسکرول بار

دانلود کتاب ما الاغها ! از عزیز نسین :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود کتاب ما الاغها ! از عزیز نسین

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

کتاب ما الاغها نوشته عزیز نسین و ترجمۀ صمد بهرنگی می باشد. آه، ما ! ما الاغها !… ما جماعت الاغها هم سابق بر این درست مثل جماعت آدمها حرف می زدیم. ما هم برای خودمان زبان به خصوصی… ما الاغهای عزیز نسین حکایت الاغی است که در حین چریدن بوی گرگی رو استشمام میکنه اما باور نمیکنه که گرگ باشه، صداش رو میشنوه اما بازم دوست… سخنی درباره ی عزیز نسین و قصه هایش: به سال ۱۹۱۵ در استانبول متولد شد.

در سال ۱۹۴۴ از ارتش کناره گیری کرد و به نویسندگی پرداخت. اکنون گذران زندگیش از راه نویسندگی است اما پیش از این روزنامه فروشی، کتابفروشی، عکاسی و حسابداری هم کرده است. به خاطر نوشته هایش بارها محکوم شد و به زندان افتاد. آثارش متعدد و متنوع است: رمان، نمایشنامه، شعر و قصه و در کشورهای آمریکا، اتریش  آلمان، ایتالیا، شوروی، بلغارستان، مجارستان، چکسلواکی، لهستان، ارمنستان و یوگسلاوی ترجمه و منتشر شده است. اینک کتاب ما الاغها از این نویسنده تقدیم شما می شود.


مشخصات کتاب :

– نام کتاب : ما الاغها

– نویسنده : عزیز نسین

– مترجم : صمد بهرنگی

– تعداد صفحات : 210

– فرمت کتاب : پی دی اف



Download

  • مهدی احدی راد

ادبی

کتاب رمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی