اسکرول بار

دانلود رمان باور ندارم :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود رمان باور ندارم

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

این داستان رمان باور ندارم سرگذشت دختریه که توی یه خونواده ی پرجمعیت زندگی می کنه وبعدازمرگ پدرش خانواده ی عموش به ایران میان و رازهایی فاش میشه که شاید درکشون برای خیلیا سخت باشه اما شراره درظاهر ساده ازشون می گذره, اتفاقایی براش پیش میاد که اونو از این رو به اون رو می کنه, شراره دیگه اون شراره قبل نیست و صد و هشتاد درجه تغییر کرده …


قسمتی از متن رمان Bavar Nadaram :

انقدر جیغ زده بودم که صدام بالا نمی اومد نمی تونستم بفهمم. و درک نمی کردم, چند ساعت بود که گوشه ی باغ،روی زمین نشسته بودم و نمی دونستم..چی شده بود؟ اینم نمی دونستم..فقط می دونستم یه اتفاق غیر قابل جبران پیش اومده., یه اتفاق که پدرمو ازم گرفته بود!کسی نشست کنارم , سرمو در آغوش کشید, صداش بغض داشت: می دونم باورش سخته, خود من هم همین چند ساعته شکستم.. پیر شدم.. درد کمی نیست! ما علاوه بر پدرمون، بهترین دوستمونو از دست دادیم… مکثی کرد… می دونستم که دلش اشوبه.. که داغونه.. ادامه داد: قربونت برم ابجی..می خوای گریه کنی، گریه کن ولی هیچ وقت توی خودت نریز . داداش شهروز؟ جانم؟ سکوت کردم سوالم یادم رفت .

شهروز همیشه حس خوبی بهم منتقل می کرد… همیشه با مهربونیاش؛حس داشتن یه پناهِ قرص ومحکمو بهم القا می کرد, هنوزم باور نمی کردم ومی ترسیدم, می ترسیدم از صحت اون خبر گاهی ناباوری ارامش میاره وگاهی اضطراب وغم…توی اون لحظات اضطراب داشتم با چاشنی آرامش .. دو حس متضاد درکنار هم! از جا بلند شدم و به سمت ساختمون رفتم.. دوست داشتم کنار شاپرک باشم.. کنار کسی که به اندازه ی خودم به بابا نزدیک بود…در اتاقش ایستادم و تقه ای به در زدم: -شاپرک… به ثانیه نکشید که دروباز کرد وخودشو انداخت توی بغلم؛ گریه کرد، گریه کردم… بین گریه هاش ناله کرد: -خدا؟… بابام … وای خدابابام… اگه می فهمیدم این آخرین باریه که می بینمش یه دل سیر نگاش می کردم. باورم نمی شه شری، به خدا باورم نمی شه… کاش… کاش حداقل درست و حسابی باهاش خداحافظی می کردم.


مشخصات کتاب:

– نام کتاب : باور ندارم

– نویسنده : فاطمه . ح

– تعداد صفحات : 379

– فرمت : PDF و APK

– مناسب برای کامپیوتر و گوشی های اندروید




دانلود کتاب باور ندارم - نسخه کامپیوتر - حجم 6.73 مگابایت


دانلود کتاب باور ندارم - نسخه اندروید - حجم 871 کیلوبایت



نظرات  (۳)

  • توحید عالی نژاد
  • +
    پاسخ:
    ممنون
  • دختر مهتاب ...
  • ^ - ^
    پاسخ:
    ممنون
    مرسی دیشب دانلودش کردم وامروز صبح تمومش کردم
    خیلی کتاب قشنگی بود
    ممنون
    پاسخ:
    آفرین به این حجم مطالعه، ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی