اسکرول بار

دانلود برنامه می‌کده، بهترین برنامه شعر در اندروید :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

می‌کده، گنجینه نفیس اشعار بیش از ۶۰ شاعر و سخن‌سرا تقدیم می‌شود به اهالی ادب و دوستداران شعر. سعی شده تا این برنامه خدمتی صادقانه به ادبیات پارسی و مرجع خوبی برای علاقه‌مندان باشد. هدف در می‌کده بیشتر از این که جمع‌آوری بانک بزرگی از اشعار تعداد زیادی از شاعران باشد، جلب رضایت کاربران از راه کاربردی‌بودن و صحت عملکرد برنامه می‌باشد.


+ این مجموعه شامل:
توضیحاتی مختصر و کوتاه در مورد هر شاعر
و بیش از ۵۰ هزار شعر
می‌باشد که در یک پایگاه داده‌ی ۱۲۰ مگابایتی قرار داده شده و هم‌اکنون پس از فشرده‌سازی و اضافه کردن رابط کاربری گروه نیل، در قالب یک بسته‌ی ۳۵ مگابایتی برای اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است.


+ قابلیت‌ها:
- جست‌وجوی پیشرفته و سریع: جست‌و‌جوی پیشرفته در تمامی اشعار و هم‌چنین جست‌و‌جو در اشعار یک شاعر خاص در هر کجای برنامه.
- اشتراک‌گذاری متنی: به اشتراک‌گذاری متن شعر با دیگران از طریق پیامک، وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های پیام‌رسانی و ...
- اشتراک‌گذاری تصویری: ساخت و پرداخت دلنشین ابیات به صورت تصویری با کمک ابزارهای کاربردی موجود در این بخش، به منظور اشتراک تصویری از طریق موارد ذکر شده.
- فروشگاه: این قسمت برای باخبرشدن از شاعران جدیدی که در آینده به می‌کده وارد می‌شوند و اضافه‌کردن آثار تازه می‌باشد. به این ترتیب برای بهبود در محتوا و اضافه‌شدن آثار جدید نسخه جدیدی منتشر نمی‌شود بلکه شما می‌توانید از قسمت فروشگاه و به کمک اینترنت آثار جدید را به دلخواه خود به می‌کده‌تان اضافه کنید.
- فال حافظ: برتری فال حافظ می‌کده در این است که دارای الگوریتم‌های کاملا متفاوت می‌باشد که برای اولین بار در این برنامه منتشر شده است. فال حافظ در می‌کده مانند باز کردن فال از دیوان، با کمک دستان شما انجام می‌شود. همه چیز بستگی به نوع اشاره‌ی شما در صفحه دارد. در بخش فال حافظ برنامه، می‌توانید بیشتر در این باره بخوانید.
- نمایش شعر تصادفی
- اضافه کردن اشعار به لیست علاقه‌مندی‌ها


از دیگر مزایای مهم این برنامه رابط کاربری آن است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز طراحی شده و در عین سادگی، زیبا، دلنشین و کاملا کاربردی می‌باشد.


+ در حال حاضر مجموعه‌ی آثار شعرایی که در می‌کده به آنها دسترسی دارید، شامل آثاری از مولوی، حافظ، سعدی، عطار، خیام، فردوسی، نظامی، وحشی، صائب تبریزی، ابوسعید ابوالخیر، ملک‌الشعرای بهار، نیما یوشیج، باباطاهر، بیدل دهلوی و بسیاری از گرانمایگان دیگر می‌باشد.


نکته: این برنامه یک بسته‌ی ۳۵ مگابایتی فشرده است. اما برای نصب آن ۱۷۰ مگابایت فضای خالی بر روی حافظه‌ی دستگاه نیاز است.



Download

منبع: کافه بازار

نظرات  (۴)

  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • راستیتش به شعر علاقه ندارم اما آهنگو دوست دارم
    پاسخ:
    چیکار کنم پسرم؟ ویدیو دیسکو واست بزارم توی سایت؟؟

    والا بقرآن، ممنون
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون
  • حامد پروینی
  • سپاس از پست زیبای شما
    پاسخ:
    ممنون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • تشکرازشما....
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی