اسکرول بار

دانلود آلبوم من خود آن سیزدهم محسن چاوشی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

دانلود آلبوم من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ


آلبوم «من خود آن سیزدهم» ششمین آلبوم استودیوی چاووشی ست. او علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی کار را هم به عهده دارد. با اینکه در این آلبوم از اشعار کلاسیک استفاده شده اما آهنگ ها و تنظیم ها زیاد فضای سنتی ندارد. تلفیقی نامتعارف و غیرمعمول به نظر می رسد ولی در این اثر امکان پذیر شده است. 

تنوع موضوعی هوشمندانه ای وجود دارد. کل آلبوم عاشقانه نیست. محسن چاووشی با ظرافت خاص گلچینی از اشعار فاخر شعرای بزرگ ایران زمین انتخاب کرده و خوانده است. این اثر جزو معدود کارهایی ست که مخاطب را وادار می کند نگاه جدی تر و عمیق تری به موسیقی پاپ داشته باشد. چیزی که به نظر می رسد در انحصار موسقی سنتی ماست. 

«شهریار» شاعر بلند آوازه ی ایرانی در جوانی شیفته ی دختری می شود اما پدر دختر به خاطر کم بضاعت بودن شهریار با ازدواج آنها مخالفت می کند. شهریار غزل « من خود آن سیزدهم» را هنگام تماشای معشوقه ی از دست رفته اش که به همراه فرزند خود در گردش «سیزدهم فروردین» بود، فی البداهه سروده است. ملودی چاووشی سوزی را در خود دارد که همراه با شعر شهریار اثری تاثیر گذار خلق می کند.

تمامی شعرهای قطعات این آلبوم متعلق به بزرگان ادب فارسی می باشد. غلط کردم غلط و رمیدیم از «وحشی بافقی»، کو به کو، قراضه چین و شیرمردا از «مولانا»، نگار از «بابا طاهر»، ستمگر و من خود آن سیزدهم از «شهریار»، بهرام گور از سروده های «خیام» انتخاب شده اند. 

«چاووشی» با همکاری «شهاب اکبری»، «کوشان حداد» و «امیر جمالفرد» این آلبوم را تنظیم کرده است. آلبوم « من خود آن سیزدهم» در سال 1391 توسط شرکت های تصویر گستر پاسارگارد و آوای باربد انتشار یافت. سبک آن تلفیقی از پاپ، الکترونیک، هاوس، داب استپ، بلوزو ترنس است.

در نخستین جشنواره سالانه «موسیقی ما»، در بخش مردمی، جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین کاور آلبوم به «من خود آن سیزدهم » و همچنین بهترین ترانه ی پاپ به «غلط کردم غلط » تعلق گرفت.


آهنگ ساز

محسن چاوشی


تنظیم کننده

شهاب اکبری، محسن چاوشی، کوشان حداد، امیر جمالی فرد


نوازندگان

فیروز ویسانلو، شاهرخ پوریامین، پیام طونی، محمد جاسمی،محسن چاوشی


ترانه سرا

خیام نیشابوری، مولانا، سید محمد حسین شهریار، باباطاهر، وحشی بافقی




Download

جهت حمایت از این اثر، این مجموعه را در صفحه دانلود به قیمتی ناچیز تهیه نمایید |

 در این بخش از وب‌سایت تنها آلبوم‌های منتخب داخلی برای طرفداران موسیقی به انتشار می‌رسد

همچنیــن ایــن بخش تنهــا جهـت معـــــرفی بهتـــریــن آثـــــار تعبیـــه 

و اثر مذکور را می توانید به صورت رایگان از دیگر سایت ها دانلود کنید






نظرات  (۲)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم
    دارم
    پاسخ:
    ممنون برای نظرتون
  • محسن چاوشی
  • ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی