اسکرول بار

برنامه آموزش جامع انگلیسی :: Archive PTS

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

Information On All Topics - PTS Professional Technology Services

Archive PTS

در این صفحه مجازی تلاش بر آن داریم که تمامی موضوعات در انواع شاخه‌ها پشتیبانی و به صورت مستقیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

آخرین نظرات

برنامه آموزش جامع انگلیسی

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ


"روزی یک صفحه مطالعه در این برنامه، قدمی بزرگ برای فراگیری زبان بین‌المللی"


کاربر محترم شما با کامل‌ترین مجموعه در زمینه آموزش جامع زبان انگلیسی تحت برنامه اندروید روبرو هستید. شما با این برنامه در 60 روز زبان بین‌المللی را در سطح متوسط فرا خواهید گرفت به همین جهت این برنامه در 5 بخش طراحی شده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:


1) Fundamentals
(ترجمه: اصول - دارای 340 دقیقه فایل صوتی به همراه عکس و متن) این بخش که مهم‌ترین بخش این برنامه است و تمام بخش‌های دیگر را به‌صورت محدود در خود جای داده است شامل فایل‌های انگلیسی جهت خواندن، نوشتن، گوش دادن، درک مطلب، تمرین کردن، فراگیری کامل قواعد و اصول زبان است. این بخش دارای فایل‌های صوتی و تصویری بوده که شما ضمن گوش دادن و یادگیری تلفظ صحیح کلمات، صحبت کردن را به‌صورت حرفه‌ای و فشرده آموزش خواهید دید.


2) Listen & Solve Now - Elementary
(ترجمه: گوش دادن و حل مسائل - دارای 282 دقیقه فایل به همراه عکس، متن، سؤالات تشریحی و تستی) شما در این بخش با چالشی جدید روبرو خواهید شد و پس از گذراندن بخش اول، حال می‌بایست قدرت شنیداری خود را بیازمایید، به همین منظور این بخش در سطح ابتدایی و متوسط طراحی شده است.


3) Listen & Write - Professional

(ترجمه: گوش بدهید و بنویسید - دارای 20 دقیقه فایل تخصصی) این بخش مشابه بخش دوم بوده با این تفاوت که فایل‌های تهیه شده کاملاً متفاوت و دقت شنیدار شما را به سمت تخصصی سوق خواهد داد.


4) Training with Videos
(ترجمه: آموزش با مشاهده ویدیو - دارای 30 دقیقه فایل تصویری به همراه ترجمه و متن) در این قسمت که مرتبط با بخش اول است و با توجه به بخش مذکور تهیه شده است، شما قدرت شنیداری، درک مطلب و صحبت کردن را طی ویدیوهای تهیه شده به شکل مستمر آموزش خواهید دید. این بخش از سطح ابتدایی تا حرفه‌ای دسته‌بندی شده است.


5) Dictionary
(ترجمه: فرهنگ لغت) در این قسمت کامل‌ترین فرهنگ لغت تهیه‌ شده که 27 دیکشنری را در خود جای داده است و تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این بخش شما را در تمام مراحل و سطوح مختلف یاری خواهد کرد و به‌جرئت دراین‌باره کاستی‌ای نخواهید داشت.


شایان ذکر است تمامی فایل‌های تهیه شده طبق استانداردهای موجود و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی در برنامه تعبیه شده و تهیه این برنامه از طرق دیگر مانند CD های آموزشی مربوطه که با این برنامه هم قابل قیاس نیستند، هزینه‌ای بسیار سنگین‌تر را به شما تحمیل خواهند کرد.








کامل‌ترین‌ها را از تیم ما بخواهید و با رأی خود ما را حمایت کنید.
با سپاس از حسن انتخاب شما ..


PTS

نظرات  (۲)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • @
    پاسخ:
    ممنون
    . . . 
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی